Logo
Print this page

Ο Δήμος Βόλου αφήνει χωρίς γήπεδο τον Ολυμπιακό

  • Έκανε αίτηση στο ΤΑΙΠΕΔ για το Πανθεσσαλικό ενώ υπάρχουν προβλήματα με το ΕΑΚ

Χωρίς γήπεδο κινδυνεύει να μείνει ο Ολυμπιακός Βόλου ο οποίος τη Δευτέρα ξεκινά με την επίσημη παρουσίαση της φανέλας του. Σύμφωνα με πληροφορίες ο Ολυμπιακός δεν έχει συμφωνήσει με τον ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ για να του παραχωρηθεί το ΕΑΚ, ενώ σύμφωνα με τις ίδιες έγκυρες πληροφορίες ο Δήμος Βόλου έχει κάνει αίτηση στο ΤΑΙΠΕΔ για να του παραχωρηθεί το Πανθεσσαλικό γεγονός που καθυστερεί την απόφαση μέρα με τη μέρα, για να παραχωρηθεί στον ερασιτέχνη Ολυμπιακό Βόλου.

Οι κινήσεις αυτές παρακολουθούνται με πολλή περίσκεψη από τη διοίκηση του Ολυμπιακού και τη διοικούσα επιτροπή με επικεφαλής τον κ. Μποτσιβάλη, βλέποντας ότι μόλις ξεκίνησε η αναγέννηση της ομάδας βρίσκουν εμπόδια μπροστά τους.

Ο κ. Μποτσιβάλης θα περιμένει μέχρι τη Δευτέρα για να πέσουν οι υπογραφές για το Πανθεσσαλικό, αλλά αν δεν γίνει αυτό τότε θα υπάρξουν εξελίξεις. Όσον αφορά το ΕΑΚ πληροφορίες αναφέρουν ότι τον Οκτώβριο λήγει η άδεια του γηπέδου και πρέπει να εγκριθεί νέα , ωστόσο είναι άγνωστο αν θα δοθεί.

Last modified onTuesday, 05 July 2016 22:35
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]