Logo
Print this page

"Βαδίζουμε βάσει του πλάνου μας"

Ο μεταγραφικός σχεδιασμός του Ολυμπιακού Βόλου προχωράει βάσει του αρχικού πλάνου, όπως ανέφερε σε δηλώσεις του στο magnesiasports ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής ποδοοσφαίρου, Παναγιώτης Μποτσιβάλης. Για τις μεταγραφές σχολίασε: '”Βαδίζουμε ακριβώς όπως έχουμε πει το πλάνο, θέλουμε να φτιάξουμε μία ομάδα με καλούς παίκτες που θα πετύχει το στόχο της ανόδου. Το ρόστερ θα έχει 24-26 ποδοσφαιριστές. Οι περισσότεροι που θα αποτελούν τον κορμό θα προέρχονται από τη Β' Εθνική, οι υπόλοιποι θα είναι παιδιά από τη Μαγνησία και παίκτες από τη Γ' που θέλουμε να αναδείξουμε. Θα εξαντλήσουμε το όριο των πέντε ξένων, ενώ κάποιες μεταγραφές θα γίνουν προς το τέλος” και συμπλήρωσε: “Αυτή την εβδομάδα θέλουμε να τελειώσουμε με τα γήπεδα, περιμένουμε τις γραπτές προτάσεις των προσφορών και θα ακολουθήσει η υπογραφή σύμβασης”. Τέλος, ο κ. Μποτσιβάλης είπε πως στις 11 του μηνός, δηλαδή την ερχόμενη Δευτέρα, θα γίνει εκδήλωση παρουσίασης της νέας εμφάνισης του Ολυμπιακού Βόλου και στις 18/7 ως γνωστόν θα αρχίσει η προετοιμασία.

Last modified onMonday, 04 July 2016 14:02
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]