noodles volos banner

Θα πεφτούν και θ' ανεβαίνουν οι μισές ομάδες στη Γ' Εθνική

Τελικά σε 8 ομίλους των 14 ομάδων θα διεξαχθεί το επόμενο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής της περιόδου 2017-2018. Σε αυτήν την απόφαση προχώρησε η ΕΠΟ μετά την πρόταση της Επιτροπής Πρωταθλήματος της Γ΄ Εθνικής που πρίν λίγες ημέρες είχε ενημερώσει ότι η  Γ΄ Εθνική θα διευρυνθεί, ώστε να ανέρχονται απευθείας οι πρωταθλήτριες ομάδες των ΕΠΣ σε όλη τη χώρα χωρίς τα περιβόητα μπαράζ.

Ωστόσο επειδή έγινε αντιληπτό ότι τα κουκιά με τους 6 ομίλους... δεν έβγαιναν, μιας και από κάθε όμιλο θα έπρεπε να υποβιβάζονται τουλάχιστον 9 ομάδες - σε κάποιους ίσως και δέκα-, τελικά  πάρθηκε η απόφαση να πάμε σε πρωτάθλημα Γ΄ Εθνικής 8 ομίλων με 14 ομάδες, ενώ συνολικά θα υποβιβάζονται 56 ομάδες -όσες και οι πρωταθλήτριες ομάδες που θα ανεβαίνουν από τα τοπικά πρωταθλήματα-, δηλαδή ακριβώς οι μισές από το σύνολο των 112. 
Η είδηση ωστόσο είναι ότι από τις 8 πρωταθλήτριες ομάδες ομάδες του πρωταθλήματος Γ΄ Εθνικής της περιόδου 2017-2018 θα ανεβαίνουν στη Β΄ Εθνική, μετά από αγώνες μπαράζ μόνο οι 4 ομάδες. Δηλαδή θα έχουμε το πρωτοφανές για πρωτάθλημα Εθνικής Κατηγορίας να μην κερδίζουν άνοδο οι μισές πρωταθλήτριες ομάδες της Γ΄ Εθνικής!!!

 Ράβε-ξήλωνε με το Κύπελλο...
Επίσης θα συνεχιστεί το ράβε ... ξήλωνε με το κύπελλο Γ΄ Εθνικής, το οποίο λειτούργησε για δύο χρονιές, καταργήθηκε πέρυσι και το επαναφέρει η ΕΠΟ από την νέα περίοδο.

πηγή: matiesstaspor