Φιλικό για τους παλαιμάχους της Νίκης Βόλου αυτό το Σάββατο
- Published in Γ' Εθνική
Με καλεσμένο τον Αγροτικό Αστέρα θα είναι το επόμενο φιλικό για τους παλαιμάχους της Νίκης Βόλου. Θα γίνει το Σάββατο 4/6 στο γήπεδο της Ι.Μ. Δημητριάδος στα πλαίσια της σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ των πρώην ποδοσφαιριστών της Νίκης και αυτών από τον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Η αγωνιστική δράση για το σύλλογο παλαιμάχων της Νίκης δεν σταματάει. Αντιπροσωπεία του θα αγωνιστεί στον αγώνα που θα γίνει στη Ν. Αγχίαλο στις 11/6 (θα είναι παρόντες οι Κοκκινάκης, Φασουράκης, Ανδρουτσόπουλος, Φλάμος, Σπυριδάκης, Παναγιωτόπουλος), ενώ για τις 2 Ιουλίου υπάρχει προγραμματισμένο φιλικό στο γήπεδο “Π. Μαγουλάς” με αντίπαλο τη Χαλκίδα. Μέσα στο καλοκαίρι, η κυανόλευκη ομάδα παλαιμάχων αναμένεται να βρεθεί στο γήπεδο για ακόμη δύο-τρία φιλικά που είναι στα σκαριά να “κλειστούν”...
