Σκοπελίτης: "Τελείωσαν οι δικαιολογίες, η ευθύνη βαραίνει εμάς"
- Published in Γ' Εθνική
"Η ευθύνη είναι όλη δική μας" ανέφερε ο Φίλιππος Σκοπελίτης στη συνέντευξη Τύπου. Ο Βολιώτης μεσοεπιθετικός, σκόρερ σήμερα για τη Νίκη, επισήμανε: "Συγχαρητήρια στην αντίπαλη ομάδα, εύχομαι καλή συνέχεια στον Απόλλωνα. Τελειώσαν οι δικαιολογίες. Στο ημίχρονο είχαμε το προβάδισμα, είχαμε ευκαιρίες. Ο προπονητής μας έδωσε σαφέστατες εντολές και κάναμε το ακριβώς αντίθετο. Η ευθύνη είναι όλη δική μας, δεχθήκαμε γκολ ξανά από στημένη φάση. Όλη την εβδομάδα δουλεύουμε τα στημένα. Κι όταν φάμε ένα γκολ, σαν να υπνωτιζόμαστε. Εμείς θα το γυρίσουμε, οι ποδοσφαιριστές μεταξύ μας. Η Νίκη δεν μπορεί να χάνει από ομάδα Α' Τοπικού, με οποιοδήποτε τρόπο έπρεπε να κερδίσουμε, κι ας μην ήμαστε καλοί".
Tagged under
