Κάλεσμα στον κόσμο από Πιερικό, ενόψει Αιγινιακού
- Published in Γ' Εθνική
Η διοίκηση του Πιερικού με ανακοίνωση της, περιμένει τον κόσμο να ανταποκριθεί και να βρεθεί στο ΔΑΚ Κατερίνης για να βοηθήσει την αγαπημένη του ομάδα κόντρα στον Αιγινιακό.
Πιο συγκεκριμένα:
"Την Κυριακή 22-11-2015 και ώρα 15:00 στο Α΄ ΔΑΚ Κατερίνης, Γήπεδο Πιερικού θα διεξαχθεί ο αγώνας πρωταθλήματος Γ΄ Εθνικής κατηγορίας μεταξύ των ομάδων ΠΙΕΡΙΚΟΥ – ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΥ. Οι θύρες εισόδου των φιλάθλων 2,4,5 θα ανοίξουν στις 13:30. Η θύρα 2 θα διατεθεί για τους φιλάθλους της ομάδας του ΑΙΓΙΝΙΑΚΟΥ. Οι θύρες 3,4 θα έχουν είσοδο από την θύρα 4. Η θύρα 5 θα έχει είσοδο μόνο από την θύρα 5. Φίλαθλοι στηρίξτε την ομάδα.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΜΙΛΛΑ
Γραφείο Τύπου ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ".
www.mikriliga.gr
