"Χάσαμε δίκαια από την Πύδνα"
- Published in Γ' Εθνική
Στη δίκαιη νίκη της Πύδνας στάθηκαν στις δηλώσεις τους στη συνέντευξη Τύπου ο Λάκης Μπακάλης και ο Γιώργος Χατζής. Ο προπονητής του Ρήγα Φεραίου σχολίασε για το ματς: "Χάσαμε δίκαια από μια καλύτερη ομάδα από εμάς. Και στα δύο ημίχρονα προσπαθήσαμε να ρίξουμε το ρυθμό του αντιπάλου και νομίζω στα πρώτα δέκα λεπτά κάθε ημιχρόνου τα καταφέραμε. Από τη μία φάση που δημιουργήθηκε από το μοναδικό αμυντικό μας λάθος, δεχθήκαμε το 1-0. Από εκεί και πέρα, προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε, αλλάξαμε ορισμένα πράγματα στο ημίχρονο με δύο αλλαγές. Μπήκαμε καλύτερα, πιέσαμε ψηλά, προσπαθιήσαμε να βρούμε διαδρόμους, όμως με μια προσωπική ενέργεια του Καραγκούνη που κέρδισε το πέναλτι έγινε το 2-0 και πιο εύκολο το έργο της Πύδανς. Έγινε ανοιχτό και γρήγορο παιχνίδι. Να δώσω συγχαρητήρια στην Πύδνα και τον φίλο μου Αποστόλη και του εύχομαι και πρωταθλητής".
Εκπροσωπώντας τους ποδοσφαιριστές της κυανόλευκης ομάδας, ο αρχηγός τόνισε: "Η ομάδα της Πύδνας επικράτησε δίκαια στο παιχνίδι. Είχαμε δουλέψει όλη την εβδομάδα πάνω στα δυνατά σημεία της αντίπαλης ομάδας, προσπαθήσαμε να κλείσουμε χώρους και να βγούμε στην κόντρα. Δυστυχώς μείναμε πίσο στο σκορ πολύ νωρίς και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε τη φιλοσοφία μας, έπρεπε να βγούμε πιο μπροστά . Προσπαθήσμαε να πιέσουμε, αλλά δεν ήμασταν τόσο ήρεμοι στην τελική ενέργεια".
