"Είμαστε σε επαφή με τον Κοντονή, θα εκθέσουμε το ζήτημα στον υπουργό"
- Published in Γ' Εθνική
Στον αέρα του BluestarFM 105,1 και την εκπομπή του Νίκου Μακρίδη μίλησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, σχετικά με τις ποινές που εκκρεμούν από πλευράς Ομοσπονδίας, εις βάρος της Νίκης Βόλου.
Ο νεαρός βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος τόνισε πως έχει δρομολογηθεί συνάντηση με τον Υφυπουργό Αθλητισμού, κ. Σταύρο Κοντονή, όπου εκεί θα υπάρξει συζήτηση, σχετικά με την ποινή αφαίρεσης έξι βαθμών στην Ερασιτεχνική Νίκη.
Παράλληλα, ανέφερε πως θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν, προκειμένου να στηριχθεί αυτή η νέα προσπάθεια για την αναγέννηση του συλλόγου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
"Δεν συμμερίζομαι την άποψη πως οι βουλευτές της Μαγνησίας δεν βοηθάνε τη Νίκη. Εγώ προσωπικά έχω μιλήσει πολλές φορές και με τον κύριο Βούλγαρη και με τον κύριο Λάμπρου και με τον κύριο Ξάνθη. Έχουμε ήδη δρομολογήσει ραντεβού με τον κ. Κοντονή, προκειμένου να συζητήσουμε τα θέματα που εκκρεμούν, σχετικά με τον σύλλογο. Πρόκειται να συζητήσουμε και για την ποινή των -6 βαθμών, ενώ ήδη συζητάμε και με τα Τουριστικά Ακίνητα, έτσι ώστε να αξιοποιήσουμε το προπονητικό κέντρο του Πανθεσσαλικού Σταδίου, για χρήση όλων των ομάδων του Νομού, προκειμένου να υπάρχει ισονομία κι όχι μονομέρεια. Όσον αφορά τη νέα ποινή που επιβλήθηκε στη Νίκη, στα πλαίσια του παιχνιδιού με τον Πιερικό, δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα διαφορετικό, παρά μόνο να μιλήσουμε αυτοπροσώπως με τον κύριο Κοντονή και να εκθέσουμε τη συγκεκριμένη κατάσταση. Δε γίνεται να πάνε πίσω την προσπάθεια μίας ιστορικής ερασιτεχνικής ομάδας να αναγεννηθεί. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, προκειμένου η Νίκη να δικαιωθεί. Προσωπικά, έχω μεγαλώσει με τη Νίκη, δεν είναι σωστή η τοποθέτηση ότι δε βοηθάμε σαν βουλευτές την ομάδα".
