Επιστολή για τον Ολυμπιακό Βόλου
Επιστολή στο magnesiasports απέστειλε ο φίλαθλος του Ολυμπιακού Βόλου, Πέτρος Πλαγεράς, για τα σενάρια συγχώνευσης. Συγκεκριμένα: «Ήμουν νιος και γέρασα. Διαβάζω και ακούω προτάσεις για συγχώνευση των ομάδων της Μαγνησίας. Από πολύ μικρός παρακολουθώ ανελλιπώς τους αγώνες και τις προσπάθειες…
- Published in Football League
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
