Νέα ειρωνική ανακοίνωση της ΑΕΛ
Σε μεγάλα… κέφια είναι οι άνθρωποι της Λάρισας, καθώς έβγαλαν ειρωνική ανακοίνωση για την Λαμία και την Κέρκυρα. Όπως αναφέρεται, οι θεατρικοί οπαδοί των «βυσσινί» απόλαυσαν για μία ακόμα φορά την παράσταση του «Μάνα με σφάξανε», αναφερόμενη στα πέναλτι…
- Published in Football League
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
