Το πήρε στα πέναλτι η Ακρόπολη κόντρα στον Αίαντα
Το μοναδικό από τα παιχνίδια της φάσης των 16 του Κυπέλλου της ΕΠΣΘ, που κρίθηκε στα πέναλτι ήταν αυτό μεταξύ της Ακρόπολης και του Αίαντα Σούρπης, που έγινε στο Σέσκλο. Το 90λεπτο έληξε με 1-1, ενώ στην παράταση δε…
- Published in Κύπελλο ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
