Υπέβαλαν παραίτηση Αποστόλης Σανίδας και Γιώργος Διάκος
Τις παραιτήσεις τους υπέβαλαν από τη Δ.Ε. ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου οι κ.κ. Αποστόλης Σανίδας και Γιώργος Διάκος. Μάλιστα ο δεύτερος παραιτείται και από μέλος του Δ.Σ. της Ερασιτεχνικής Νίκης, ενώ ο πρώτος συνεχίζει κανονικά στον Ερασιτέχνη, στηρίζοντας τον Στέργιο…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Friday, 29 December 2017 20:05
