Logo
Print this page

"Καλύτεροι για 90 λεπτά, στεναχωρημένοι για το αποτέλεσμα"

Στην ανωτερότητα του Ολυμπιακού Βόλου σε όλο το ματς που δεν μεταφράστηκε σε γκολ στάθηκε ο Αντώνης Τσιάρας στη συνέντευξη Τύπου. Όπως ανέφερε: "Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα. Για 90 λεπτά ήμασταν καλύτεροι, αλλά άτυχοι γιατί δεν μας έκατσε ένα γκολ που θα άλλαζε την εξέλιξη του παιχνιδιού. Στεναχωρημένοι διότι χάσαμε δύο βαθμούς στην έδρα μας, θα προσπαθήσουμε να τους βρούμε σε κάποιο άλλο ματς".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]