Logo
Print this page

Δεύτερη συνεχόμενη συμμετοχή για τον Λημνιό

Για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική, ο Δημήτρης Λημνιός αγωνίστηκε στη Σούπερ Λιγκ. Αυτή τη φορά δεν ήταν βασικός όπως στο προηγούμενο ματς με τον Ηρακλή (είχε παίξει 94'), ωστόσο στη χθεσινή αναμέτρηση του Ατρομήτου με τον Παναθηναϊκό, μπήκε αλλαγή στο 66ο λεπτό, καταγράφοντας τη 2η εμφάνισή του στο πρωτάθλημα. Δέκα λεπτά πέρυσι σε 1 συμμετοχή, ήδη 121 φέτος κι απ' ότι φαίνεται θα πάρει περισσότερες ευκαιρίες για να δείξει το πλούσιο ταλέντο του. Υπενθυμίζουμε ότι ο Βολιώτης 17χρονος μεσοεπιθετικός έκανε το καλοκαίρι το ντεμπούτο του και στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις κι αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα στην Ευρώπη στην ηλικία του!

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]