noodles volos banner

Οι ευχές του Ολυμπιακού για το τζάμπολ

Τις δικές της ευχές ενόψει της έναρξης της νέας αγωνιστικής χρονιάς, έστειλε η διοικούσα επιτροπή του Ολυμπιακού Βολου.

Συγκεκριμένα: Με αφορμή την έναρξη της Α’ φάσης  των αγώνων κυπέλλου ΕΣΚΑΘ ,  η Διοικούσα Επιτροπή του ΑΣ Ολυμπιακός Βόλου 1937, οι προπονητές και οι αθλητές του εύχονται στα μέλη του Δ/κου Συμβουλίου της ΕΣΚΑΘ και στα μέλη των Επιτροπών της , στους διαιτητές , στους κριτές , στις διοικήσεις , προπονητές , αθλητές και φιλάθλους όλων των ομάδων της Θεσσαλίας καθώς και στους δημοσιογράφους που καλύπτουν το άθλημα μας , καλή αθλητική χρονιά , εποικοδομητική συνεργασία , ώστε να ξανακάνουμε το άθλημα που αγαπάμε πρωταγωνιστή και στη περιοχή μας .

 

Η ομάδα μας ξεκινά τις υποχρεώσεις της στο κύπελλο και στη νέα προσπάθεια που αρχίζουμε φέτος με στόχο την επάνοδο του Ολυμπιακού Βόλου , με σταθερά βήματα , στις Εθνικές κατηγορίες  , είναι βέβαιο ότι θέλουμε κοντά μας τους χιλιάδες φιλάθλους της ομάδας μας , αρχής γενομένης από τον αγώνα με τους Νέους Αθλητές Βόλου , το Σάββατο 12/9/2015 και  ώρα 18.00 στο ΕΑΚ Βόλου .