Logo
Print this page

"Δεν είναι αρνητικό που ξεκινάμε εκτός έδρας"

Λίγα λεπτά μετά την κλήρωση του νέου πρωταθλήματος που βρίσκει τον Ολυμπιακό να αρχίζει τη σεζόν με δύο σερί εκτός έδρας παιχνίδια, ο Αποστόλης Χαραλαμπίδης την σχολίασε στο magnesiasports. O προπονητής της ερυθρόλευκης ομάδας δήλωσε σχετικά: "Η κλήρωση μας έφερε να ξεκινάμε με δύο εκτός έδρας παιχνίδια, θα τα χαρακτήριζα βατά, αλλά το νέο πρωτάθλημα θα είναι πολύ δύσκολο, δεν υπάρχουν εύκολοι αγώνες. Θεωρώ ότι δεν είναι αρνητικό που ξεκινάμε εκτός έδρας, θα προσπαθήσουμε να μαζέψουμε τους περισσότερους βαθμούς μακρυά από το γήπεδό μας. Εμείς ετοιμάζουμε την ομάδα για την πρεμιέρα αυτό το διάστημα. Η νέα Football League που γίνεται πάλι με έναν όμιλο και χωρίς πλέι οφ και πλέι άουτ, θα είναι πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, με δυνατές και ιστορικές ομάδες. Θα είναι ακόμη καλύτερη από τα προηγούμενα χρόνια και εμείς δουλεύουμε από την πρώτη ημέρα σκληρά ώστε να καταφέρουμε το στόχο μας που είναι η αλλαγή κατηγορίας γιατί το αξίζει η ομάδα, ο κόσμος και η πόλη".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]