Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας οι χρυσοί έφηβοι
- Published in Μπάσκετ
Συνεχίζονται οι τιμές για την Εθνική Εφήβων. Το μεσημέρι σύσσωμη η ομάδα θα επισκεφτεί το προεδρικό μέγαρο για να τιμηθεί από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, ενώ παρών θα είναι και ο υφυπουργός Αθλητισμού, Σταύρος Κοντονής.
Τα «χρυσά» παιδιά θα πάρουν, ακολούθως, το δρόμο για τις... παραλίες, καθώς θα αρχίσουν γι' αυτά οι διακοπές μέχρι να ενσωματωθούν στις ομάδες τους.
Last modified onWednesday, 05 August 2015 13:57
Tagged under
Related items
-
Έκλεισε τα πρώτα φιλικά με Μετέωρα και Ηρακλή ο Ολυμπιακός Β.
in Γ' Εθνική
-
Σαχινίδης: Επειδή είναι ο Ολυμπιακός Βόλου, είναι το πρώτο φαβορί
in Γ' Εθνική
-
Πληρότητα στον άσο, στους φορ και στους κεντρικούς χαφ στον Ολυμπιακό Β.
in Γ' Εθνική
-
Συλλυπητήρια Ολυμπιακού Β. για τον Μιχάλη Κλωνή
in Γ' Εθνική
-
Συναντούν την αποδοχή του κόσμου στον Ολυμπιακό Β.
in Γ' Εθνική
-
Κοινή θέληση Ολυμπιακού Β. και παλαίμαχων μπασκετμπολιστών
in Μπάσκετ
-
Ενίσχυση με Ναζίμ για τον Ολυμπιακό Β.
in Γ' Εθνική
-
63 γκολ σε 266 ματς σε Α', Β', Γ' Εθνική και Κύπελλο ο Σαχινίδης
in Γ' Εθνική
-
Ανακοίνωσε Σαχινίδη ο Ολυμπιακός Βόλου
in Γ' Εθνική
-
Θέλει το ΕΑΚ για την «πρώτη» στις 23 Ιουλίου ο Ολυμπιακός Β.
in Γ' Εθνική
