Τα εύσημα του sportscaster της ΕΡΤ Β. Ιωάννου για τη διοργάνωση
- Published in Μπάσκετ
Την ώρα που οι διεθνείς δροσίζονταν στην πισίνα σε ένα βραδινό μπάνιο με τη μορφή πάρτι και πανηγυρισμών, εμείς είχαμε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση στο ξενοδοχείο Valis για τη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού εφήβων, με τον sportscaster της ΕΡΤ, Βαγγέλη Ιωάννου. Η φωνή του και η εικόνα της ΕΡΤ «έβαλε» στα σπίτια όλων των Ελλήνων τη μεγάλη αυτή επιτυχία. Η προβολή μίας τέτοιας διοργάνωσης για την πόλη, σημαντική. Τι εντυπώσεις όμως άφησε η διοργάνωση; Πώς είδε το οργανωτικό κομμάτι ο έμπειρος Βαγγέλης Ιωάννου; «Ήταν άψογη», ομολόγησε και έδωσε τα εύσημα στο Βόλο και στους ανθρώπους του για τη φιλοξενία, την εξυπηρετικότητα και τον τρόπο που αντιμετώπιζαν κάθε πρόβλημα που παρουσιάζονταν.
«Η διοργάνωση ήταν άψογη. Οι μετακινήσεις ήταν όλες στην ώρα τους, οι άνθρωποι, από τους υπαλλήλους του ξενοδοχείου, έως τους οδηγούς, τους εθελοντές, τους σεκιούριτι στο γήπεδο, ήταν ευγενικοί, φιλόξενοι, έτοιμοι να σε διευκολύνουν σε κάθε σου πρόβλημα. Δεν συμβαίνουν αυτά σε κάθε διοργάνωση. Μας έκαναν να αισθανθούμε πολύ όμορφα και να μην αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα στη δουλειά μας. Και οι αποστολές των ομάδων έφυγαν όλες με τις καλύτερες εντυπώσεις. Ο Βόλος τους φιλοξένησε άψογα. Μόνο ένα θέμα δημιουργήθηκε με τη διακοπή ρεύματος, αλλά γι αυτό δεν ευθύνονταν οι οργανωτές. Και πάλι όμως λύθηκε».
Ο Βόλος πάντως άρχισε να κερδίζει τις εντυπώσεις από την πρώτη ημέρα και την τελετή έναρξης: «Ήταν μία φανταστική τελετή έναρξης. Πραγματικά δεν περιμέναμε κάτι τόσο όμορφο. Όλα ξεκίνησαν ιδανικά και τελείωσαν έτσι».
Στο ίδιο μήκος και οι εντυπώσεις των υπολοίπων δημοσιογράφων από την Αθήνα, που ο Βόλος πραγματικά τους κέρδισε. Ορισμένοι μάλιστα που σύγκριναν με άλλες διοργανώσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μόνο θετικά σχόλια είχαν να πουν για το Ευρωπαϊκό του Βόλου.
