Logo
Print this page

Στις 11 Οκτωβρίου το τζάμπολ στη Basket League

Αρχές Οκτωβρίου θα ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα της Basket League, όπως ορίστηκε στη συνεδρίαση του ΕΣΑΚΕ. Το πρώτο τζάμπολ ορίστηκε για τις 11 Οκτωβρίου, ενώ η κλήρωση θα γίνει στις 22 Σεπτεμβρίου. 

Η ανακοίνωση: 
«Μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΕΣΑΚΕ η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί στις 22 του ερχόμενου Σεπτεμβρίου και η έναρξη της Basket League ΣΚΡΑΤΣ της σεζόν 2015-16 στις 10 Οκτωβρίου». 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]