Logo
Print this page

Κόβουν την πίτα τους οι Austrian Boys

Την πίτα τους θα κόψουν την Παρασκευή 6/2 οι Austrian Boys. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο ΕΑΚ και μέσω ανακοίνωσης τους οι ερυθρόλευκοι οπαδοί καλούν τα μέλη τους και όχι μόνο να δώσουν το παρών.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση:

«Την ερχόμενη Παρασκευή(6/2) στις 9 το βράδυ κόβουμε την πίτα του Συνδέσμου μας στο καφέ του ΕΑΚ και προσκαλούμε όλους τους φιλάθλους του Ολυμπιακού Βόλου σε αυτή την εκδήλωση ,που αναμένεται να εξελιχθεί σε μια όμορφη γιορτή». 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]