Φιάσκο η βράβευση του Αχ. Μπέου!
Σε φιάσκο εξελίχθηκε η βράβευση του Δημάρχου Βόλου, Αχιλλέα Μπέου το βράδυ της Πέμπτης στην Πορταριά από την ΕΠΣΘ, για αυτό το λόγο η Ένωση δεν δημοσίευσε ούτε φωτογραφίες ούτε την είδηση. Ο Δήμαρχος είχε προφανώς κάτι ...σημαντικότερο να κάνει…
- Published in ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
