Έφυγε για Ζάγκρεμπ και Ευρωμπάσκετ η εθνική
Η Εθνική ομάδα «πέταξε» με προορισμό το Ζάγκρεμπ της Κροατίας για τα παιχνίδια των ομίλων του Ευρωμπάσκετ 2015. Ο Φώτης Κατσικάρης, οι δώδεκα «εκλεκτοί» του και το επιτελείο της Εθνικής επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο για την Κροατία γύρω στις 11.00 το…
- Published in Μπάσκετ
