Δεύτερη ήττα για τη Μεταμόρφωση
Δεύτερη ήττα για τη Μεταμόρφωση στο Σούπερ Καπ της ΕΣΚΑΘ. Οι κιτρινόμαυροι υπέκυψαν στην ανωτερότητα της ΑΕΛ, που φέτος θα αγωνιστεί στη Β' Εθνική. Η ήττα ήταν βαριά, αλλά στην παρούσα φάση δεν πείραξε κανέναν στη Βολιώτικη ομάδα, που έχασε…
- Published in Γ' Ανδρών
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
