«Το μπάσκετ μας ενώνει όλους»
- Published in Μπάσκετ
Μετά τα ευχάριστα νέα για τη διεξαγωγή του Ανεπίσημου Πρωταθλήματος Μπάσκετ από το Δήμο Νέας Ιωνίας, η επιτροπή αθλητών που είχε συγκροτηθεί για τη διοργάνωση του εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
Όπως μάθαμε σήμερα το Ανεπίσημο Τουρνουά Μπάσκετ, θα το οργανώσει ο Δήμος κανονικά τον Ιούλιο. Εκ μέρους της επιτροπής των αθλητών ευχαριστούμε όσους μας υποστήριξαν στην προσπάθεια μας από οποιοδήποτε πόστο. Το μπάσκετ είναι αυτό που μας ενώνει όλους, γιατί είναι τρόπος ζωής. Ο καλοκαιρινός θεσμός θα μείνει ζωντανός και φέτος. Εμείς σαν αθλητές, κάναμε αυτό που έπρεπε κι αν χρειαστεί στο μέλλον ξανά να οργανώσουμε κάτι θα το κάνουμε.