Επτά νέοι παίκτες στον Άνθιμο Γαζή
Επτά νέους παίκτες υπολογίζει για τη συνέχεια της αγωνιστικής περιόδου ο Παναγιώτης Κουρούπης. Συγκεκριμένα, ο Άνθιμος Γαζής απέκτησε τον Βαγγέλη Δρακονταΐτη από ομάδα της Πρέβεζας, τον Αποστόλη Ψαθά από τον Απόλλωνα Καναλίων, τον Σωτήρη Αγγέλη απότον Πηλέα, τον Στέφανο Μάργαρη…
- Published in Β' ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
