Πανιώνιος-ΑΕ Διμηνίου 0-4
Η ΑΕ Διμηνίου πήρε προβάδισμα στα πρώτα δευτερόλεπτα του δευτέρου ημιχρόνου και μετάτρεψε σε εύκολη υπόθεση το ματς με τον Πανιώνιο που στα πρώτα 45 λεπτά είχε κυλήσει αμφίρροπο. Τελικό σκορ 0-4 για τους “κιτρινόμαυρους” στο γήπεδο της ΙΜ Δημητριάδος.…
- Published in Α' ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
