Δεν έγινε το Αίας-Αγχίαλος - Δεν προσκόμισε κατάσταση υγείας των παικτών η φιλοξενούμενη ομάδα
Δεν πραγματοποιήθηκε η αναμέτρηση στη Σούρπη μεταξύ του τοπικού Αίαντα και της Αγχιάλου καθώς ο διαιτητής διαπίστωσε ότι έλειπε η κατάσταση υγείας των ποδοσφαιριστών της φιλοξενούμενης ομάδος. Συγκεκριμένα, από τα πέντε φύλλα με τις καταστάσεις υγείας, έλειπε το πρώτο που…
- Published in Α' ΕΠΣΘ
- Last modified on Sunday, 10 April 2016 14:29
