Συνάντηση στην ΕΠΣΘ για τον καταρτισμό ομίλων της Β' Τοπικής
Το ζήτημα του διαχωρισμού των ομάδων της νέας Β' Τοπικής Κατηγορίας σε δύο ομίλους απασχολεί τους ιθύνοντες της ΕΠΣΘ, οι οποίοι ζήτησαν τη γνώμη των συλλόγων την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου και πλέον, τους καλούν σε συνάντηση στα γραφεία της…
- Published in Β' ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
