Από την Αγχίαλο, στη γαλλική Πουατιέ ο Μούσα
Από την Α' Τοπική της ΕΠΣΘ στα γήπεδα της Γαλλίας ο Μούσα Σούμα! Ο νεαρός ποδοσφαιριστής, που τα προηγούμενα χρόνια έπαιζε στον Απόλλωνα Καναλίων και την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε στην Αγχίαλο, θα βρίσκεται τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου στη Γαλλία…
- Published in ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
