Logo
Print this page

Για την αναδιάρθρωση κατηγοριών...

Η αναδιάρθρωση κατηγοριών που γνωστοποίησε η ΕΠΣΘ πριν τη σέντρα της νέας σεζόν στα δύο ερασιτεχνικά πρωταθλήματα καλό θα είναι να γίνει, αλλά δεν θα έπρεπε με αυτό τον τρόπο, δηλαδή να ανακοινωθεί στις ομάδες την τελευταία στιγμή και σε αντίθεση με τα όσα αναφέρει ο ΚΑΠ. Καλό θα ήταν να επανέλθει η Α' ΕΠΣΘ σε έναν όμιλο που θα αυξήσει τον ανταγωνισμό και θα αναβαθμίσει την ποιότητα του τοπικού μας ποδοσφαίρου, καλό επίσης θα ήταν η ΕΠΣΘ να συντάσσεται με τους κανονισμούς της ΕΠΟ.
Όπως αναφέρεται στον ΚΑΠ Ερασιτεχνικών Ομάδων της ΕΠΟ "διαρκούσης της αγωνιστικής περιόδου απαγορεύεται η τροποποίηση διατάξεων του παρόντος Κανονισμού. Οποιαδήποτε τροποποίηση, κατά τη διάρκεια αυτή, ισχύει από την επόμενη περίοδο, εκτός εάν πρόκειται για αυξομείωση των ομάδων κάθε κατηγορίας οπότε ισχύει από την μεθεπόμενη", ενώ στο άρθρο 7, παράγραφο 7 αναφέρεται: "Απαγορεύεται οποιαδήποτε αυξομείωση του αριθμού των ομάδων κάθε πρωταθλήματος, αν δεν είχε προβλεφθεί από την προκήρυξη του προηγούμενου πρωταθλήματος από αυτό που έληξε. Κατ’ εξαίρεση, εάν απαιτείται, λόγω εξαιρετικών ειδικών συνθηκών, επιτρέπεται η συγχώνευση κατηγοριών με ειδική απόφαση της Ε.Ε. της Ε.Π.Ο., με την οποία εγκρίνει την οικεία προκήρυξη".

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]