Πρόθεση αναδιάρθρωσης των κατηγοριών
- Published in ΕΠΣΘ
Στις 7-8 Νοεμβρίου αρχίζουν τα πρωταθλήματα της ΕΠΣΘ και ακόμη δεν έχει βγει η συμπληρωματική προκήρυξη που θα αφορά τους υποβιβασμούς και προβιβασμούς στις δύο κατηγορίες. Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα διοίκηση της ΕΠΣΘ προσανατολίζεται να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση κατηγοριών, έτσι ώστε μελλοντικά η Α' Τοπική να διεξαχθεί σε έναν όμιλο, κάτι που μπορεί να μην ψήφισαν στις αρχές καλοκαιριού οι παράγοντες αλλά φαντάζει ως ένα σωστό βήμα για την ποιοτική αναβάθμιση του τοπικού. Η σκέψη είναι η Α' να γίνει με 14 ή 16 ομάδες και η Β' σε δύο ομίλους για μία σεζόν, ενώ μετά να υπάρχουν τρεις κατηγορίες, όπως θα ήταν το ιδανικό και συνέβαινε για πολλά χρόνια στο ερασιτεχνικό της Μαγνησίας.
Αυτό που θα πρέπει όμως να κάνει η νέα διοίκηση της ΕΠΣΘ είναι να παρουσιάσει τις σκέψεις της στους παράγοντες των σωματείων και να βγάλει στη δημοσιότητα την προκήρυξη πριν αρχίσει η σεζόν, έτσι ώστε άπαντες να γνωρίζουν πόσες ομάδες θα πέσουν από την Α' Κατηγορία και πόσες θα ανέβουν από τη Β'. Δεν γίνεται να αρχίσει η αγωνιστική περίοδος με αυτή τη σημαντική εκκρεμότητα...
Αξίζει να αναφέρουμε πως στον ΚΑΠ Ερασιτεχνικών ομάδων της ΕΠΟ αναφέρεται ότι "απαγορεύεται οποιαδήποτε αυξομείωση του αριθμού των ομάδων κάθε πρωταθλήματος, αν δεν είχε προβλεφθεί από την προκήρυξη του προηγούμενου πρωταθλήματος από αυτό που έληξε". Δηλαδή δεν γίνεται να υπάρξει αναδιάρθρωση από τη φετινή σεζόν για του χρόνου. Απλώς μπορεί να μπει στη φετινή προκήρυξη για την περίοδο 2017-18. Αυτό το γράφει και η προκήρυξη 2015-16 των πρωταθλημάτων της ΕΠΣΘ: "διαρκούσης της αγωνιστικής περιόδου απαγορεύεται η τροποποίηση διατάξεων του παρόντος Κανονισμού. Οποιαδήποτε τροποποίηση, κατά τη διάρκεια αυτή, ισχύει από την επόμενη περίοδο, εκτός εάν πρόκειται για αυξομείωση των ομάδων κάθε κατηγορίας οπότε ισχύει από την μεθεπόμενη".
