Αγιασμός στους διαιτητές της ΕΠΣΘ
- Published in ΕΠΣΘ
Σήμερα Δευτέρα και ώρα 19:00 στην αίθουσα της ΕΠΣ Θεσσαλίας θα γίνει η εβδομαδιαία επιμορφωτική συγκέντρωση των διαιτητών. Επίσης θα πραγματοποιηθεί η επίσημη έναρξη της νέας ποδοσφαιρικής περιόδου με την τέλεση του καθιερωμένου αγιασμού. Η παρουσία όλων των διαιτητών είναι υποχρεωτική, θα τηρηθεί απουσιολόγιο και θα κοινοποιηθεί στην ΚΕΔ της ΕΠΟ, σύμφωνα με τον Κανονισμό Διαιτησίας και θα αποτελεί κριτήριο για τους ορισμούς των τοπικών πρωταθλημάτων.
