Στις 11 Νοεμβρίου αρχίζει το Κύπελλο
- Published in ΕΠΣΘ
Mέχρι την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου θα είναι οι δηλώσεις συμμετοχής στο Κύπελλο της ΕΠΣΘ, με το παράβολο να ανέρχεται στα 50 ευρώ. Υποχρεωτική είναι η συμμετοχή για τις ομάδες της Γ' Εθνικής και της Α' ΕΠΣΘ, προαιρετική για αυτές τις Β' Τοπικής και των Νέων του Ολυμπιακού Βόλου. Το Κύπελλο, όπως αναφέρεται στην προκήρυξη, θα αρχίσει στις 11 Νοεμβρίου, ενώ η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί μαζί με αυτή του πρωταθλήματος, την 25η Οκτωβρίου.