Μεγάλη επιτυχία στο σεμινάριο της ΕΠΦΑ Μαγνησίας
- Published in Άλλα Αθλήματα
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016 στο αμφιθέατρο «Μεταξουργείου», το επιμορφωτικό σεμινάριο της Ένωσης Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής Μαγνησίας, με θέμα: «Μαθαίνω να γυμνάζομαι σωστά». Οι ομιλητές αναφέρθηκαν στη λειτουργική γυμναστική, τις μυϊκές ανισορροπίες, τους κινδύνους και τα προβλήματα που προκύπτουν από λανθασμένη προπόνηση δύναμης, τα μέτρα πρόληψης.
Οι συμμετέχοντες γυμναστές που ξεπέρασαν τους 100, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, την κατά γενική ομολογία, εξαιρετική εισήγηση του Επίτιμου Σχολικού Συμβούλου Φυσικής Αγωγής, M.Sc. και Φυσικοθεραπευτή Χατζόπουλου Ηλία, ο οποίος περιεκτικός, ουσιαστικός, ακριβής και πάντα μέσα στο θέμα του, δεν άφησε κανένα ερώτημα αναπάντητο.
Το σεμινάριο τίμησε με την παρουσία του ο πρώην Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Μαγνησίας Αγριόδημος Κωνσταντίνος.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Π.Φ.Α. Μαγνησίας σε ανακοίνωσή του, ευχαριστεί: "Τους συμμετέχοντες συναδέλφους που ανταποκρίθηκαν μαζικά στο κάλεσμα, τους διευθυντές του 3ου και 20ού Δ.Σ. Βόλου για την ευγενική παραχώρηση αθλητικού υλικού κάλυψης
του πρακτικού μέρους του σεμιναρίου, τον ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ Βόλου για την ευγενική παραχώρηση της αίθουσας, την εταιρία αναψυκτικών και χυμών ΕΨΑ, το Bruno coffee stores. Είναι ευτύχημα για εμάς που υπάρχουν άνθρωποι, φορείς και επιχειρήσεις που στηρίζουν τις προσπάθειες μας".
