Έπαιξαν για το Ορφανοτροφείο Βόλου
- Published in Ποδόσφαιρο
Η Ένωση Προσωπικού ΛΣ Κεντρικής Ελλάδος διοργάνωσε με επιτυχία φιλανθρωπικό τουρνουά ποδοσφαίρου στο γήπεδο του Olimpico sports club-Αγία Άννα. Συμμετείχαν οι ομάδες του Λιμενικού Σώματος, της Πυροσβεστικής, του Greco grill και της Αγίας Άννας. Την απονομή του επάθλου στη νικήτρια ομάδα την έκανε ο Κεντρικός Λιμενάρχης Βόλου Πλοίαρχος ΛΣ Κανάλης Εμμανουήλ. Τα έσοδα διατέθηκαν στο Ορφανοτροφείο Βόλου.
