Συνεχή ...εύνοια διαιτητών στην ΑΠΕ Λαγκαδά
- Published in Ποδόσφαιρο
Η ομάδα που καταγγέλλεται τον τελευταίο καιρό περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη για την σκανδαλώδη εύνοια που απολαμβάνει από τη διαιτησία στις χαμηλότερες κατηγορίες είναι η ΑΠΕ Λαγκαδά. Το πιο πρόσφατο κρούσμα συνέβη στον αγώνα την περασμένη Κυριακής με αντίπαλο τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, όπου οι διαιτητές από την ΕΠΣ Μακεδονίας με παρατηρητή διαιτησίας τον πρόεδρο της Επιτροπής Διαιτησίας της ΕΠΣ Τρικάλων, «κατακρεούργησαν» τον Απόλλωνα και οδήγησαν τον προπονητή του να δηλώσει ότι «η διαιτησία ήταν καραστημένη».
Γεύση από τη διαιτησία που απολαμβάνει ο Λαγκαδάς πήρε και ο Εθνικός Αγιονερίου, που σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει ότι «πρωταγωνιστής δεν ήταν ούτε το ποδόσφαιρο, ούτε οι αγωνιζόμενοι παίκτες των δυο ομάδων, αλλά ο διαιτητής κ. Τίκας από την Καρδίτσα ο οποίος με τις αποφάσεις του καθόρισε το αποτέλεσμα γιατί έτσι έπρεπε και γι΄ αυτό άλλωστε τον όρισαν. Με τις πρωτοφανείς και άκρως εριστικές αποφάσεις του οδήγησε μια αθλητική συνάντηση στα άκρα και καταδίκασε ακόμη ένας διαιτητής τον βασιλιά των σπορ στέλνοντας πίσω πολλά χρόνια, με την ειδική αποστολή του, το πρωτάθλημα της γ΄ εθνικής κατηγορίας».
Ο κ. Τίκας είναι διαιτητής της Football League, από την ΕΠΣ Καρδίτσας του Μανώλη Παλάσκα, ο οποίος, αφού έκανε στροφή 180 μοιρών σε σχέση με αυτά που υποστήριζε έως το 2013 για την ΕΠΟ και τους διοικούντες της, ευθυγραμμίστηκε με αυτούς που είχε καταγγείλει, διόρισε την κόρη του στην ΕΠΟ και έχει ως επόμενο στόχο να ανεβάσει τον Τίκα στην Σούπερ Λίγκα. Αντιδράσεις για τη διαιτησία υπήρξαν και μετά τον αγώνα του Λαγκαδά με αντίπαλο τον Απόλλωνα Κρύας Βρύσης, με αποτέλεσμα να υπάρξει «πόλεμος ανακοινώσεων» ανάμεσα στις δύο ομάδες και η ΕΠΣ Πέλλας, στην οποία ανήκει ο Απόλλων, ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία της διαιτητικής τριάδας που «όλως τυχαίως» προέρχεται από την ΕΠΣ Τρικάλων.
Μάλλον αποτελεί ρεκόρ σε τέσσερις αγώνες από την 26η έως την 29η αγωνιστική, οι τρεις ομάδες να διαμαρτύρονται για τη διαιτησία, όπως συμβαίνει με τις αντιπάλους του Λαγκαδά. Μετά την αλλαγή προέδρου στον Λαγκαδά τον Δεκέμβριο, οι ορισμοί διαιτητών άλλαξαν δραματικά. Πλέον άρχισαν να προτιμώνται και να ορίζονται ανελλιπώς διαιτητές και παρατηρητές διαιτησίας από τις «συστημικές» ΕΠΣ Τρικάλων και Καρδίτσας. Μαζί με τους κατά συρροή ορισμούς από τις δύο ΕΠΣ εμφανίζονται και οι ευνοϊκές διαιτησίες σε βαθμό σκανδάλου, ενώ ο Λαγκαδάς αρχίζει να παίρνει νίκες που τον έχουν ανεβάσει στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από την 16ή αγωνιστική έως την 29η, δηλαδή σε σύνολο 13 αγώνων, στους εννέα υπήρχε παρουσία διαιτητών ή / και παρατηρητή διαιτησίας από τα Τρίκαλα και την Καρδίτσα. Συγκεκριμένα: 16η αγωνιστική: Διαιτητές από Τρίκαλα, 17η αγωνιστική: Παρατηρητής από την Καρδίτσα, 18η αγωνιστική: Παρατηρητής από τα Τρίκαλα, 19η αγωνιστική διαιτητής από τα Τρίκαλα, 21η αγωνιστική: Διαιτητές από την Καρδίτσα και παρατηρητής από τα Τρίκαλα, 23η αγωνιστική παρατηρητής από τα Τρίκαλα, 26η αγωνιστική: Διαιτητές από την Καρδίτσα και παρατηρητής από τα Τρίκαλα, 27η αγωνιστική: Διαιτητές από τα Τρίκαλα, 29η αγωνιστική: Παρατηρητής από τα Τρίκαλα.
πηγή sdna.gr
