Σοβαρό θέμα επιβίωσης των ΠΑΕ με τις διατάξεις του νέου αθλητικού νομοσχεδίου
- Published in Ποδόσφαιρο
Το νέο αθλητικό νομοσχέδιο και η εφαρμογή του έχει άμεσο αντίκτυπο στις δύο ομάδες του Βόλου, τον Ολυμπιακό και τη Νίκη που πλέον λειτουργούν αναφορικά με το ποδοσφαιρικό τους τμήμα σε ερασιτεχνικό επίπεδο και κουβαλούν χρέη από τις ΠΑΕ (η Νίκη παίζει στη Γ' Εθνική, ο Ολυμπιακός θα το κάνει την επόμενη περίοδο).
Σύμφωνα με πληροφορίες του CretePlus.gr, το νομοσχέδιο που προωθείται από την κυβέρνηση δεν θα σβήνει τα χρέη σε οποιαδήποτε ΠΑΕ έχει πέσει στην Γ' Εθνική. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το νομοσχέδιο θα αναφέρει πως όποιο σωματείο έχει επιλέξει να πέσει στη Γ Εθνική (με συνέπεια τη διάλυση της εταιρείας) και πάει να επανέλθει στις μεγαλύτερες εθνικές κατηγορίες, θα πρέπει όταν ξαναγίνει ΠΑΕ να πληρώσει όλα τα χρέη της προηγούμενης ΠΑΕ που διέλυσε!
Κατά συνέπεια τα σωματεία που θα θιγούν από την εφαρμογή του συγκεκριμένου νομοσχεδίου έχουν σοβαρό θέμα επιβίωσης! Το νομοσχέδιο θα τεθεί σε διαβούλευση τον επόμενο μήνα, με στόχο τον ερχόμενο Μάιο ή Ιούνιο να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι και πρόσφατα όποια ομάδα έπεφτε στη Γ Εθνική, έβλεπε τα χρέη της να απαλείφονται. Τώρα αυτό που προωθείται είναι πως καμία ομάδα που θα πέφτει από τις επαγγελματικές κατηγορίες σε ερασιτεχνική δε θα γλιτώνει τις οφειλές.
