Εισήγηση για διακοπή του πρωταθλήματος καταθέτει ο Κοντονής
- Published in Ποδόσφαιρο
Εισήγηση στον Αλέξη Τσίπρα για τη διακοπή του ελληνικού πρωταθλήματος είναι έτοιμος να καταθέσει ο Σταύρος Κοντονής. Ο Υφυπουργός Αθλητισμού είναι ενήμερος για τα όσα έγιναν το βράδυ της Τετάρτης στην Τούμπα, στη διάρκεια του πρώτου ημιτελικού του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό και αναμένεται να έχει επικοινωνία και με την ΕΠΟ, η οποία είναι διοργανώτρια αρχή του Κυπέλλου, αλλά και να ενημερωθεί για τα όσα έχουν γραφτεί στο φύλλο αγώνα από τον διαιτητή και να πάρει την έκθεση της Αστυνομίας. Ο Σταύρος Κοντονής θα δώσει το μεσημέρι της Πέμπτης (3/3) το «παρών» στο Υπουργικό Συμβούλιο που θα πραγματοποιηθεί στις 13:00 με βασικό θέμα το «προσφυγικό» και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, είτε στο περιθώριο του Συμβουλίου, είτε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, αναμένεται να θέσει θέμα βίας στον Αλέξη Τσίπρα, προκειμένου να αποφασιστούν οι επόμενες κινήσεις της Κυβέρνησης, με το ενδεχόμενο διακοπής του ελληνικού πρωταθλήματος να είναι ορατό.