"Στο ΕΑΚ ο αγώνας με την ΑΕΚ και μετά ανοικτή συνάντηση στο Ξενία"
- Published in Football League
Κανονικά στο ΕΑΚ θα γίνει ο αγώνας του Ολυμπιακού Βόλου με την ΑΕΚ γηια την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Τόρης "ο Ολυμπιακός Βόλου είναι μεγάλη ομάδα για να κάνει γιορτές εκτός έδρας. Το ματς θα γίνει στο ΕΑΚ. Εμείς φέρναμε ομάδες για να κάνουμε φιέστες, δεν πάμε αλλού για φιέστες", ενώ πρόσθεσε πως μετά το ματς, θα υπάρξει ανοιχτή συγκέντρωση στο Ξενία για κάθε ενδιαφερόμενο επιχειρηματία που θα δεσμευτεί να βοηθήσει οικονομικά: "Την Τετάρτη μετά τον αγώνα με την ΑΕΚ, στο Ξενία στις 21:00 θα υπάρξει ανοικτή συνάντηση όλων όσων θέλουν να βοηθήσουν τον Ολυμπιακό. Θα κάνω κάλεσμα στον Δήμαρχο κ. Μπέο και την Αντιπεριφερειάρχη κ. Κολυνδρίνη. Έχουμε αρχίσει τις επαφές μας και υπάρχουν θετικά πλάνα. Αλλά μέχρι να γίνει εκταμίευση για την ομάδα, απέχει πολλά».
