Logo
Print this page

"Δίκαια κέρδισε η Λάρισα"

Πιο σύντομες δηλώσεις σε συνέντευξη Τύπου σίγουρα δεν έχουν υπάρξει! Ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος μίλησε για μερικά δευτερόλεπτα και παραδέχθηκε την ανωτερότητα του αντιπάλου. “Καλύτερη ήταν η Λάρισα από το 30ό λεπτό και μετά και δίκαια κέρδισε” ανέφερε ο προπονητής του Ολυμπιακού Βόλου.

Last modified onWednesday, 03 June 2015 21:25
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]