noodles volos banner

"Δεν έχουν διεξαχθεί όλα τα παιχνίδια μέσα στο γήπεδο"

Αιχμές για την διεξαγωγή των πλέι άουτ της Football League, άφησε με δηλώσεις του μετά το τέλος του ματς της Καλλιθέας με τον Παναιγιάλειο ο Νίκος Παντέλης. Ο τεχνικός της Καλλιθέας υπογράμμισε στην συνέντευξη Τύπου πω δεν αξίζει σε καμία από τις δυο ομάδες να μάχονται για την παραμονή τους στην κατηγορία, ενώ τόνισε πως δεν έχουν παιχτεί όλα τα ματς μέσα στο γήπεδο σε αυτή την μίνι- διοργάνωση.

Αναλυτικά: «Για εμάς είναι ένα άσχημο αποτέλεσμα γιατί μείναμε πολύ πίσω και με όλα αυτά που γίνονται στα πλέι άουτ οι ελπίδες μας είναι λιγοστές. Εγώ από τους ποδοσφαιριστές μου δεν έχω παράπονο, δυστυχώς όμως στο πιο κρίσιμο παιχνίδι της περιόδου η ομάδα εμφανίστηκε αγχωμένη και νευρική και χωρίς καθαρό μυαλό. Είχαμε και εμείς τις ευκαιρίες μας. Στο πρώτο ημίχρονο φοβόταν ο Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη. Στο δεύτερο σε 2-3 φάσεις θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει αλλά δεν τα καταφέραμε. Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να κάνουμε το απόλυτο στα επόμενα ματς, αλλά και πάλι δεν εξαρτάται από εμάς. Να ευχηθώ καλή συνέχεια στον Παναιγιάλειο και τον κύριο Γκουτσίδη. Εγώ θα πω κάτι και είναι δική μου άποψη. Όλα τα παιχνίδια που έχουν γίνει μέχρι τώρα δεν έχουν διεξαχθεί όλα μέσα στο γήπεδο. Πιστεύω ότι ο Παναιγιάλειος είναι κακώς στη διαδικασία των πλέι άουτ. Δεν έπρεπε να είναι, όπως το ίδιο ισχύει και για εμάς, γιατί όπως ήμασταν μέσα στη χρονιά αξίζουμε να μείνουμε στην κατηγορία».