Logo
Print this page

Συνέχεια στις αποχωρήσεις στην Παναχαϊκή

Αποχωρήσεων συνέχεια για την Παναχαϊκή καθώς μετά τους Ιντζίδη, Κυβελίδη, Περίκο, Κοντοδήμο, Χατζή και Στεργίδη, ακόμα τρεις παίκτες θα ακολουθήσουν τον δρόμο της φυγής. Ο λόγος για τους Καρβουνιάρη, Πινδώνη και Σήφη Λαμπρόπουλο Ο πρώτος όπως όλα δείχνουν θα λύσει κοινή συνεναίσει την συνεργαγία του με τους Αχαιούς, ενώ οι άλλοι δύο θα καταθέσουν προσφυγή προκειμένου να διασφαλίσουν αρχικά τα δεδουλευμένα τους και εν συνεχεία να μείνουν ελεύθεροι.
Υπενθυμίζεται ότι προσφυγές κατά των «κοκκινόμαυρων», έχουν καταθέσει ακόμα και οι Χατζής, Στεργίδης, ενώ σ΄ότι έχει να κάνει με την περίπτωση του Μιγκέλ Πέδρο όπως υποστηρίζουν οι ιθύνοντες του αχαϊκού συλλόγου, του έκλεισαν εισιτήρια μετ΄επιστροφής προκειμένου να μεταβεί στην Πορτογαλία. Σε περίπτωση πάντως που και ο Ίβηρας μέσος αποχωρήσει από την ομάδα της Πελοποννήσου, κάτι το οποίο συνέβη και με τον Κοντοδήμο ο οποίος δικαιώθηκε στην προσφυγή που κατέθεσε, τότε στο ρόστερ θα υπάρχουν μόλις 18 παίκτες διαθέσιμοι.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]