Τούντορ: «Άλλα μου είπαν κι άλλα βλέπω»
- Published in Superleague
Επίσημα παρουσιάστηκε ο Ιγκόρ Τούντορ από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην Ολλανδία και αναφέρθηκε στη νοοτροπία των παικτών, το πλάνο του, αλλά απέφυγε να μιλήσει για μεταγραφές.
Τον λόγο αρχικά πήρε ο Φρανκ Άρνσεν, που παρουσίασε τον νέο τεχνικό του ΠΑΟΚ, λέγοντας: «Είναι κάπως αστείο που είμαστε εδώ σήμερα μετά από τόσο έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση στην Ελλάδα. Είμαι χαρούμενος όμως που είμαι εδώ, που έχουμε έναν προπονητή ο οποίος έχει φιλοδοξίες, προσωπικότητα, γνώση του αντικειμένου, γνωρίζει καλά το ποδόσφαιρο. Εχω δει τις προπονήσεις από τη μέρα που ήρθαμε εδώ στην Ολλανδία και είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτά που έχω δει. Γνωρίζω ότι και οι ποδοσφαιριστές είναι ικανοποιημένοι και τους αρέσει η δουλειά που γίνεται. Ισως αργήσαμε να ξεκινήσουμε λίγο την προετοιμασία, όμως έτσι έχει η κατάσταση. Εχουμε να δώσουμε ένα παιχνίδι και σχεδόν τρεις εβδομάδες να προετοιμαστούμε γι' αυτό, αλλά θεωρώ πως όσα έχουμε κάνει ως τώρα είναι πολύ καλά και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την πορεία της προετοιμασίας. Εχω μιλήσει αρκετά για τον Ιγκόρ Τούντορ, σε όλες μου τις τοποθετήσεις έχω πει πως δεν θα μιλήσω εγώ για εκείνον, έχετε εσείς την ευκαιρία να μιλήσετε μαζί του, να τον ρωτήσετε για την φιλοσοφία του, το πως βλέπει το ποδόσφαιρο».
Στη συνέχεια, ο Κροάτης τεχνικός άρχισε να δέχεται ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους.
Για το πως μπορεί να μεταμορφωθεί ο ΠΑΟΚ μετά από μία πολύ κακή χρονιά: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Άρνεσεν για τα καλά λόγια που είπε. Δεν θέλω να μιλήσω αρκετά για την προηγούμενη χρονιά και τους προηγούμενους προπονητές. Πάντα όταν έρχεται ένας νέος προπονητής φέρνει μαζί του καινούργια στοιχεία. Οι παίκτες μπορούν να προσαρμοστούν στα νέα στοιχεία που φέρνει ένας καινούργιος προπονητής. Όπως έχω ξαναπεί δεν μου αρέσει να μιλάω για συστήματα, για μένα είναι μόνο οι θέσεις που παίρνουν οι ποδοσφαιριστές μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Καταλαβαίνω ότι για σας είναι πιο ενδιαφέρον το 3-5-2 ή οτιδήποτε άλλο, αλλά για μένα αυτά είναι όλα αυτά είναι αριθμοί, όλα αλλάζουν. Το πιο σημαντικό για μένα είναι το στυλ του παιχνιδιού, η νοοτροπία που έχουμε μέσα στο παιχνίδι, η ποιότητα των τρεξιμάτων, το πόσο τρέχουμε, ο τρόπος που θα επιτεθούμε».
Για την γνωριμία με τους παίκτες και την ποιότητα του ρόστερ: «Μιλάω με τους παίκτες μου κάθε μέρα, αυτές τις 15 ημέρες. Είπα στους παίκτες μου πως είμαι πολύ ικανοποιημένος. Δουλεύουν πολύ είμαι χαρούμενος για τα όσα κάνουν στην προπόνηση. Όταν ήρθα στη Θεσσαλονίκη άκουσα πολλά για τη νοοτροπία των ποδοσφαιριστών, αλλά είμαι ικανοποιημένος από όσα βλέπω. Για τους παίκτες, δεν υπάρχει προπονητής που δεν θέλει καλύτερους παίκτες. Ακόμα κι όταν παίρνουν το Champions League, θέλουν νέους παίκτες. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ με καλούς παίκτες, στο μέλλον θα δούμε τι θα γίνει ανάλογα με τον αθλητικό διευθυντή, εξαρτάται κι από εκείνον τι θα κάνουμε στις μεταγραφές η δουλειά μου είναι να προπονήσω τους παίκτες και να δώσω συμβουλές».
Για το εάν έχει διαπιστώσει που χρειάζεται ενίσχυση και ποια χαρακτηριστικά θέλει να έχει η δική του ομάδα: «Δεν μπορώ να τα πω σε εσάς, μιλάω με το επιτελείο, δεν πρόκειται να σας πω κάτι. Βεβαίως ξέρουμε τι θέλουμε, έχουμε ξεκάθαρη ιδέα και θα δούμε τι θα γίνει τον επόμενο μήνα. Για τα χαρακτηριστικά, όλοι θέλουν παίκτες που τα ξέρουν όλα και τρέχουν πολύ (γέλια). Να είναι έξυπνοι επίσης, τακτικά τέλειοι, τέτοιους παίκτες θέλει κάθε προπονητής, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι κάτι εύκολο».
