Φινάλε με νίκη για το "τριφύλλι"
Δεν χαμογέλασε όσο θα ήθελε ο Παναθηναϊκός με το 3-1 κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα. Οι «πράσινοι» μετά από καιρό έδειξαν πολύ καλά στοιχεία κι έβγαλε όταν χρειάστηκε ποδοσφαιρικό εγωισμό διορθώνοντας στο δεύτερο ημίχρονο τα λάθη του πρώτου μέρους. Κι ενώ…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
