Η κατάθεση του Γεωργέα: "Πιστεύω ότι το ματς το κανόνισαν οι πρόεδροι"
Ο Νίκος Γεωργέας ήταν ο πρώτος ο οποίος κατέθεσε στη σημερινή πρώτη ημέρα της εκδίκασης της υπόθεσης του αγώνα Ολυμπιακός-Βέροια. Εκδικάζεται στην Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ η δίκη της Βέροιας και των Αρβανιτίδη, Λαναρή, για το περίφημο ματς Ολυμπιακός-Βέροια…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 29 June 2015 13:43
