Στιλ: «Πεθαίνω για να παίξω»
Μήνυμα απόλυτης ετοιμότητας στέλνει ο Λουκ Στιλ, λέγοντας ότι είναι… τρελός για να μπει να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό. Ο Άγγλος τερματοφύλακας αναφέρεται στο απογοητευτικό δεκάλεπτο της ομάδας του στο "Ανοέτα" και στα λάθη που πρέπει να διορθωθούν, αποκαλύπτει τι είπε…
- Published in Superleague
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
