“Καθάρισε” στο πρώτο ημίχρονο η Ξάνθη, 2-0 τον Πανιώνιο
Αήττητη για πέμπτο συνεχόμενο παιχνίδι στη Super League έμεινε η Skoda Ξάνθη, που νίκησε 2-0 τον Πανιώνιο στα «Πηγάδια» στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής και μείωσε την απόσταση από την πρώτη πεντάδα, που οδηγεί στα play-offs. Οι «ακρίτες» έφτασαν, έτσι,…
- Published in Superleague
- Last modified on Sunday, 22 November 2015 20:22
