Σε καλό δρόμο για την "Αγιά Σοφιά"
Με θετικές εντυπώσεις έφυγε η αντιπροσωπεία της ΑΕΚ από τη σημερινή συνάντηση στο ΥΠΕΚΑ με εκπροσώπους του υπουργείου, της Περιφέρειας αλλά και του Δήμου της Νέας Φιλαδέλφειας. Όσα ζητήματα τέθηκαν πάνω στην μελέτη του έργου, όπως το υψομετρικό του γηπέδου,…
- Published in Superleague
- Last modified on Tuesday, 01 December 2015 08:44
