Φινάλε στη σεζόν με δείπνο
- Published in Γ' Εθνική
Χθες έγινε η τελευταία προπόνηση στην ομάδα της Νίκης Βόλου και η περίοδος θα κλείσει απόψε σε εστιατόριο... Διοίκηση και τεχνική ηγεσία θα δειπνήσουν με τους ποδοσφαιριστές που έχουν απομείνει στο σύλλογο αποχαιρετώντας έτσι τη σεζόν 2015-16 κι από αύριο αρχίζει ο σχεδιασμός για το επόμενο πρωτάθλημα, με την Νίκη Βόλου να έχει αποκτήσει πλέον βασικό κορμό ποδοσφαιριστών πάνω στον οποίον μπορεί να στηρίξει το νέο ρόστερ σύμφωνα με τις εισηγήσεις του Στέφανου Ξηροφώτου.
Tagged under