"Ακούστηκαν διάφορα, παίξαμε για την ιστορία και τον κόσμο μας"
- Published in Γ' Εθνική
Στην ανωτερότητα της Νίκης στάθηκε ο Στέφανος Ξηροφώτος, αναφέροντας πως η ομάδα του έπαιξε σήμερα για την ιστορία και τον κόσμο της. Αναλυτικά τα όσα ειπώθηκαν στη συνέντευξη Τύπου.
Ο Στέφανος Ξηροφώτος ανέφερε: «Ματς ειδικών συνθηκών σήμερα. Κρίμα που μια ιστορική ομάδα υποβιβάστηκε. Εμείς παίξαμε για την ιστορία της Νίκης, τον κόσμο που ήρθε και χειροκρότησε. Είμαστε ευχαριστημένοι από την εικόνα που είχαμε, με σωρεία ευκαιριών, πάθος, τα παιδιά διαχειρίστηκαν το άγχος πολύ καλά και έβγαλαν κάτι πολύ όμορφο στο γήπεδο». Πρόσθεσε ότι οι προπονήσεις θα συνεχιστούν αυτή την εβδομάδα, ενώ σε ερώτηση για τον Πύρασο είπε: «Συνδέθηκα συναισθηματικά με τον Πύρασο και με στενοχωρεί ο υποβιβασμός του».
Ο Κλεβί Κόλα επισήμανε: «Να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου. Ακούσαμε πολλά όλη την εβδομάδα αλλά δώσαμε απαντήσεις στο γήπεδο. Θεωρώ ότι η συνέχεια του χρόνου θα είναι πολύ καλύτερη. Για το σημερινό παιχνίδι, στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλύτεροι, θα μπορούσαμε να πάρουμε τη νίκη, παίξαμε για τη φανέλα και την ιστορία μας, κάτι που το είδε όλος ο κόσμος που ήρθε στο γήπεδο».
Ο Χρήστος Χολέβας, αρχηγός στο σημερινό ματς, είπε: «Η σημερινή ημέρα ήταν ιδιαίτερη για εμένα. Μεγάλη τιμή που φοράω το περιβραχιόνιο αυτής της ομάδας αυτής. Να δώσω συγχαρητήρια σε συμπαίκτες, τεχνικό τιμ, διοίκηση. Κάποιοι που βιάστηκαν να βγάλουν δημοσιεύματα, όλος ο κόσμος πιστεύω να χάρηκε αυτό που είδε. Δουλέψαμε σκληρά, ήμασταν ανώτεροι σήμερα. Τις τελευταίες εβδομάδες, η διοίκηση είναι δίπλα μας, μας στηρίζει, έχουμε πάρει κάποιες εγγυήσεις από τον κ. Βούλγαρη που έχουν εκπληρωθεί με το παραπάνω. Ό,τι μας έχει πει, έγινε πραγματικότητα. Υπάρχει θετική διάθεση από όλα τα παιδιά να μείνουν στην ομάδα, ποιος δεν θα ήθελε να είναι στη Νίκη».
Ο προπονητής του Οικονόμου Τσαριτσάνης, κ. Καλτέκης σχολίασε για την αναμέτρηση: «Το έχει η μοίρα μου εδώ, δύο φορές που ήρθαμε με στόχο, δύο φορές δεν τον πετύχαμε. Θέλαμε μόνο ένα αποτέλεσμα, δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά, αυτά που έμειναν στην ομάδα, έχουμε το μικρότερο μέσο όρο ηλικίας, δεν αντέξαμε από πλευράς βιολογικής αντοχής να παίζουμε έντεκα ποδοσφαιριστές για τέσσερις μήνες. Μια δύσκολη στιγμή για την Τσαριτσάνη αλλά πιστεύω ότι θα βρει το δρόμο της. Η Γ’ Εθνική είναι ό,τι χειρότερο στο ποδόσφαιρο, από πλευράς παρασκηνίου, από πλευράς ποιότητας. Δώσαμε τον αγώνα μας, δεν πετύχαμε την παραμονή αλλά είμαστε περήφανοι» και πρόσθεσε ότι με εξαίρεση κάποιες ομάδες που βρέθηκαν ψηλά, οι υπόλοιπες «δουλεύουν» στο παρασκήνιο. «Δεν πιστεύω ότι η Φιλιππιάδα δικαιούνταν να μείνει στην κατηγορία βάσει των όσων έδειξε φέτος» υπογράμμισε και ανέφερε ότι θα έπρεπε η Γ’ Εθνική να καταργηθεί.
